Säkerhet:
- Inga tillbud rapporterade under veckan.
Personalinfo:
- Tina har nu gjort sin första vecka hos oss och tack för att ni är hjälpsamma och stöttar henne nu under hennes introduktion.
Avvikelser:
- Vi har hittills i februari haft 6 avvikelser, fördelade enligt nedan, nu hjälps vi åt att hålla avvikelserna nere.
Viktiga händelser under veckan:
- Vi körde i gång den nya telefonväxeln i onsdags och det innebär att ni måste se till att använda funktionerna att koppla ifrån vid fika/lunch och när ni gått för dagen, det hänger en instruktion ute på lagerkontoret och vi kommer även att lägga den i lagermappen, är det något som inte fungerar som det skall så prata med Anna.
- Vi håller på för fullt att försöka fylla externlagret, vilket kommer innebära att vi får bättre med plats här.
Info från trafiken:
- Ingen ny info
Aktiviteter som är på gång:
- På onsdag har jag och Stefan driftmöte med Linde.
- Vi har ADR-utbildning för samtliga på lagret på torsdag, vi kommer att köra det i 2 grupper, gruppindelningen återkommer vi med.
- Samhall kommer på onsdag för möte angående eventuell sortering av Myrorna.
Tips eller annat som är bra att ha koll på:
- I lagerschemat för vecka 07 ansvarar grp 3 för låsrundan och går också sen vecka.
- I vecka 07 sköts köksveckan av Liten och Jonas O.
- Tänk på när ni är vid passage genom någon av grindarna när de är stängda ser till så att dom går igen ordentligt innan ni kör ifrån.
Trevlig helg! 😊
Syftet med veckobrevet är att skapa delaktighet i vad som har hänt och vad som är på gång på företaget. Veckobrevet tas fram av Jörgen Hultberg tillsammans med förmännen och ledningsgruppen. Om du vill veta mer eller har önskemål på innehåll, kontakta Jörgen jorgen.hultberg@skoogsakeri.se tel: 073-909 59 95) eller förmännen.